O benim kalbim.

Ben şimdilik önde götürüyorum maçı. Ama sol kanadım (kalbim) hep açık veriyor. Yediğim bütün goller oradan. kaçırdıklarım da tabi. Nedense bir acele, bir telaş içinde sol kanat oyuncum. Aslında bir kanat oyuncusu olarak yer tutuşu gayet iyi, nerede duracağını iyi biliyor mesela. Ama zamanlaması kötü keratanın. Hep erken müdahale ediyor, ilk toplara basayım derken muhakkak çalımı yiyor. Beni arabanın önüne iten de hep bu adamdır işte. Bakın ben suçluyu buldum. Ama bu saatten sonra oyuncu değiştirecek değilim ya.

O benim kalbim.

Comments

Anonymous said…
zaman en iyi ilaçtır.
zaman sabrı öğretir.
zaman tasarrufu gösterir
zaman kazanılır, kaybedilmez
zaman yoldaştır ,yalnızlığına arkadaştır yeri geldiğinde

iyi değerlendirmek lazım .
Anonymous said…
oyuncu değiştiremiyorsan sistem değiştir hocam, forvete çek sol beki, yırtıcı santrafor hesabı

Popular posts from this blog

GEÇİM SIKINTISI – SANAT SEPET

İnsanlar büyüdükçe, hayalleri küçülür mü?

ANTİKA DÜKKÂNI