Hastane Koridorları

Yoğun bakım ünitesindeyim, geniş bir koridorda hasta yakınları bekliyor. Çok kalabalık olmamasına rağmen aşırı gürültülü bir yer. İnsanlar boşa konuşmayı çok seviyorlar ve alçak sesle konuşmayı bilmiyorlar. Boş lakırtıların ehemmiyetsizliğini bağırarak kapatmaya çalışıyor olabilirler.

Esasında gürültüden dolayı birbirlerine seslerini duyurabilmek için bağırarak konuşuyorlar. Böylece gürültü arttıkça sesler yükseliyor ve sesler yükseldikçe de gürültü daha da artıyor.

Hayatın genelinde bir kısır döngü var gibi zaten. Keşke aşk hayatımızda da böyle olsa. Sevdikçe daha çok sevilsek daha çok sevildikçe daha da çok sevsek. Heyhat öyle olmuyor. "Gönül kaçanı kovalar" diye bir söz uydurmuşlar. Sevgikçe kaybediyoruz ilgileri ve ilgi gördükçe yitiriyoruz sevgileri.

Bu biraz da nasıl bir ilişki istediğimize bağlı. Bir ömür boyu mutlu mesut bir birliktelik mi? Yoksa aşk oyunları mıdır aradığımız? Ya peki ikisi bir arada bulunamaz mı?

Bulunur.

Comments

Fatih Çavdar said…
Kendi içinde bile tutarsız bir yazı olmuş.

Başı başka sonu başka olmuş.

Olsun.
Anonymous said…
Son cümlende bir ömür boyu mesut bir birliktelik arkasından aşk oyunları oynanır demişsin,aslında kilit cümle bu '' bir ömür boyu birliktelik '' eğer bundan eminse insan bu aşk oyunlarını istediği gibi oynayabilir.
Ne istediğini bilmek önemlidir,ne istediğini bilmeden bir şey istemek sonu kötü olan bir başlangıca adım attırır.yazının başında ile sonu arasında bir bağ var aslında ınsanlar birbirlerine gereğinden fazla ilgi gösteriyorlar,gereğinen fazla bağırıyorlar,gereğinden fazla yorum yapıp gereğinden fazla ilgi gösteriyorlar eğer olması gerektiği gibi gürültü olsa her iş yolunda gider ve her iş istenildiği gibi yürür .
Gerektiği gibi sevgiyi paylaştığımız zaman da bu gürültü gibi olmaz...
Anonymous said…
Aşk iki kişinin karşılıklı oturup yüz yüze bakmasıdır; ama sevgi ise iki kişinin yanyana oturup aynı yöne bakmasıdır.

sevgi sevmeyi bilenleredir.aşk aşkı bilmeyenleredir.

hastane koridorların da gürültü yapanlar sevgiyi bilmeyenlerle doludur.çünkü onlar kendilerinden başkalarını sevmezler ve kendilerinden başkasını düşünmezler.

Sevmeyi bilenler önce karşısındakini düşünürler sonra kendilerini düşünürler.ve böyle ınsanlar sevdikçe sevilirler.bu da son ve en güzel sözümdür.

bak ikisini birbirine bağladım gibi sanki :-))
Anonymous said…
"Son cümlende bir ömür boyu mesut bir birliktelik arkasından aşk oyunları oynanır demişsin"

Böyle birşey dememiş ki yazıda..

Zaten aşk oyun olamayacak kadar ciddi bir şeydir..
Anonymous said…
aşk ciddidir oyun değil
aşk kalıcıdır.oyun geçidir
aşk ınsanı mahveder oyun eğlendirir.
aşk sonsuzdur oyun kısa
aşk bütündür tektir.oyun çifttir çoktur.
aşk emekle olur oyun zevkle
aşk ızdıraptır oyun bir kumardır
aşk büyüktür.oyun küçük

daha sı da var ama sığmaz bence..ben bunların farkındayım
ve şunun da farkındayım bir ömür boyu birlikteliklerde istenirse oyunda oynanır oyun'un bir manası da 2 kişi tarafından zevkle yapılan bir paşlaşıdır.yeterki aşk oyunu olsun yeterki sonunda el ele gönül gönüle selam verilsin.verilsin ki her kezin hazızalarında kalsın
Anonymous said…
bir çift söz yazacak kadar yazıların anlamı mı yok

yoksa bir çift söz yazmaya değecek değerimi yok yoksa

sadece bir çift söz yazacak kadar yazılanlar basit değil.

yazılar cevap beklemez ama yazan beklermi acaba yazarlara sormak lazım bunu ben ce ben ce beklemeli her yazılan ereştiriliyorsa bunlarda eleştirilmeli ama yok cevabı 2. seçenek sanırım.:-(
Anonymous said…
yüreğin kabarır tıpkı bir okyanus gibi.hırçındır duygular dalgalar gibi döver yüreğini.işte o anda yetişir imdada gözyaşları.gözlerden yanağa süzülen o damlalar durdurur o hırçın dalgaları.akıtırsın seni öldüren zehiri dışarı.belki yaslanacak bir omuz ararsın bu yalan dünyada.eğer doğru omuzu bulduysan o gözyaşları seni alır o hüzün diyarından götürür yüreğinin cennetine....
Anonymous said…
biliyorum ordasın en güzel diyardasın
biliyorum zordasın ama şimdi yanındasın
biliyorum sen en iyi evlat
biliyorum sen en iyi dost
biliyorum sen en iyi yoldaş olacaksın
şimdi sen ..
sonra onlar ...
sonra bizler seninle ...oluyoruz,olacağız.
Anonymous said…
Yazarlardan biri ben olduğuma göre cevap verebilirim sanırım:)

1) Aşkın ızdırap olduğunu düşünen insan hiç aşık olmamış demektir..

2)Aşk emekle olur ne demek? Aşık olmak için emek mi vermek gerekir? (demogoji çalışmaları bölüm 1 :P)

3)oyun'un bir manası da 2 kişi tarafından zevkle yapılan bir paşlaşıdır, futbol 11 kişiyle oynanır, okey 4 kişiyle,körebe çok çok kişiyle vs vs..

4)yazılar cevap beklemez ama yazan beklermi acaba yazarlara sormak lazım
Fatih'in babası hastanede olduğu için cevap verememiştir, yoksa muhalefet yapmayı pek sever :P
Anonymous said…
Beni yaz bir kenara.Kaybetmemiş olmak adına,
Aradığında bulamayacağından emin olduğun
Hayatın en kuytu çıkmazlarının olduğu
İlk kez adımladığım ve bir daha asla uğramayacağım
Hayal mayal bir şehrin En derin,en karanlık ßir KenaRına...
Anonymous said…
Zaman geçtikçe acı azalır derler ya yalan hemde büyük yalan zaman ınsanı yalan dünyadan gerçek dünyaya doğru gitmesini sağlıyor gerçek dünyada acıyı daha da çok hissediyorsun zaman ilerledikçe kayıpların daha da çok farkına varıyorsun zaman geçtikçe geçmişte yaşadıklarını daha da çok arıyorsun zaman geçtikçe o ana ,o anlara geri dönmeyi daha da arzuluyorsun yanında olmayanları daha da çok arıyorsun hani bir geminin içinden iskeleye bakarken karanın hızla senden uzaklaştığı gibi sevdiğinin de senden öyle uzaklaması zamanla uzaklaşması giderek ufalması ve sonunda gözükmemesi zaman ilaçtır derler ya bu da büyük yalan ...
isterim ki zaman dursun geçmesin güzel dakikaları güzel günleri sevdiklerinle doyasıya yaşa sevdiklerinle doyasıya beraber mutlu ol.
Ama biraz da zamanın hızlı akmasını bizler sağlıyoruz ,biz hayatı hızlı yaşıyoruz.
Yaşa ve gör derler ya ardından gelen şu ...... BİTİR.
Anonymous said…
geminin kaptanı varsa aşkında kaptanı olmalı ...
Eğer aşkın kaptanı yoksa geminin batma riski ve battığında verdiği zarar ile aşkın bitme riski ve bittiğinde verdiği zararlar büyük olur.
Ben delice kontrolsüz aşkı yaşayanları gördüm ve sonuçları çok kötü.ALLAH böyle aşkı yaşanlara yardım etsin derim....
Anonymous said…
yazıyorum ,yazıyorum,yazıyorum

1 adım öndeyim gurur duymanı umuyorum bunlar senin eserin ben seninle gurur duyuyorum.tşk ediyorum.
niloş.
Anonymous said…
konuşmak mı - susmak mı - daha iyi derken baktım yazmak mış en iyisi her ikisini de kapsıyor.
Ama yanlızsan yanlız olduysan daha da önemli
Anonymous said…
sen yaz ki bizde yazalım yine seni örnek alalım

gülersen güleriz
üzülürsen üzülür
ağlarsan ağlarız
paylaşalım paylaşalım paylaşalım ki dost olalım.

paylaşmayı seven gülen yüzden sevgiler.
Anonymous said…
özür dilerim. :-(
Anonymous said…
özür dilerim. :-(

Popular posts from this blog

GEÇİM SIKINTISI – SANAT SEPET

ANTİKA DÜKKÂNI

İnsanlar büyüdükçe, hayalleri küçülür mü?